Belépés
Elfelejtettem a jelszavamat

Leírás

2018-09-22

FARMASI katalógusJelentkezzen
ARC
MAKE UP
ILLAT
TEST
HAJ
MR.WIPES
DR.C.TUNA
SZETT

ARC
MAKE UP
PARFÜMÖK ÉS DEZODOROK
TEST
HAJ
MR. WIPES
DR. C. TUNA
AKCIÓS SZETT
KIEGÉSZÍTŐ TERMÉKEK

A siker nem csupán a szerencsén múlik, hanem az odaadó munka és a sokéves tapasztalat eredménye. 1950-ben Dr. C. Tuna, családjával közösen, kozmetikai céget alapított, amely jó minőségű és „egészséges“ termékeket hozott el az embereknek, valamint stabil jövőt biztosított. A FARMASI gyár Omerli-ben, Isztambulban épült meg, dombokkal és erdőkkel körülvéve, több mint 2000 féle terméket gyártnak. Gyárainak területe 145.000 m² és light – tech integrált termelési berendezéseket alkalmaznak.Törökországban a vezető gyártó cégek sorába tartozik. Termékek széles skáláját gyártják, a dekor kozmetikától és parfümöktől kezdve, egészen az arc- és testápoló termékekig, szájápolási készítményekig, törlőkendőkig és háztartási, környezetbarát tisztítószerekig. Minden termék Dr. C. Tuna receptjei alapján készül, a termékek megfelelnek a fogyasztó egészségét védő megmagasabb szintű követelményeknek, független nemzetközi vállalatok tanúsítványaival rendelkeznek.

A FARMASI 123 országba exportálja termékeit, 365 millió fogyasztóval és több mint 50000 értékesítési hellyel rendelkezik. Sikerük titka nem csupán hatalmas gyártókapacitásuk eredménye, de Hatan Omer Tuna döntéseinek következménye, aki a FARMASI vállalat elnöke és a Tuna család második generációjának a tagja. Az ő ötlete volt, hogy termékeiket ne értékesítési vállalatokon keresztül árulják, hanem közvetlenül a fogyasztókkal dolgozzanak. 2010-től a FRMASI megváltoztatta értékesítési rendszerét és saját Multi-Level Marketing-et hozott létre, amely a Törökországban szerzett értékesítési tapasztalatokból merített. Ez a lépés dinamikusan beindította a FARMASI termékek eladását. Jelenleg a FARMASI termékeit 15 országban értékesítik MLM hálózaton keresztül, és az eladás mennyisége, valamint az országok száma gyors tempóban növekszik. A FARMASI nemcsak tartja a lépést a legújabb globális trendekkel, de saját laboratóriumainak köszönhetően a versenytársakkal szemben gyorsabban képes termékeit fejleszteni. A FARMASI a Tuna család három generációjának támogatását élvezve egyre magasabbra tör.

Hozzászólások (0)